Angajăm ASISTENT MANAGER!
Candidatul ideal:
• Studii superioare, comunicativ/ă, sociabil/ă, punctual/ă, cu atitudine empatică, abilitate de învăţare rapidă, capacitate de integrare într-un colectiv nou, spirit de echipă şi atitudine proactivă
• Persoană ordonată şi organizată, adaptabilă, cu abilităţi de rezolvare a problemelor
• Cu abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii
• Cunoştinte de operare PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer
• Cunoştinţe de limbă engleză
• Constituie un avantaj experienţa de lucru în clinică/cabinet veterinar sau cabinet medical
• Persoană iubitoare de animale
Descrierea jobului:
• Întâmpinare clienţi
• Preluare apeluri telefonice/efectuare programări-reprogarmări
• Completare contracte pacienţi, actualizare fişe costuri pacienţi
• Emitere registru casă/dispoziţii/facturi/NIR
• Activităţi de secretariat, scan/copiere documente etc.
• Alte activităţi conforme cu fişa postului
Beneficii:
• Salariu atractiv
• Mediu de lucru plăcut
• Program zilnic de 8h, în ture; 1 weekend la 2 săptămâni
Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe adresa de email: centru@endoscopieveterinara.ro